beaah

Alla inlägg under mars 2011

Av c: beaah c: - 30 mars 2011 21:03

Hej Hej bloggen!


Egentligen orkar jag inte skriva det här inlägget, men jag hade inget annat för mig så... :) Iaf, min skoldag behöver vi inte prata om :D Men vi hade matteprov :// vet inte om det gick bra elr inte. Jaja, får väl se snart!


Efter skolan gick jag och Jenna hem till mormor occh åt lite mellis innan vi gick till min teaterträning ;) Hon ville följa med och kolla eftersom att hon kanske skulle börja i gruppen nästa termin :D


Aja, sen skjutsade vi hem henne... och sen jag kom hem har jag inte gjort speciellt mkt. hm hm hm hm hm, nej, nu orkar jag inte skriva längre.

Ni får troligtvis ett lite gladare inlägg imorn :D


Och glöm inte 1 april på fredag!

Byee!

Av c: beaah c: - 29 mars 2011 20:49

Hej Hej bloggen!


Nu är jag trött... :c Och det är inte kul att vara så trött som jag är klockan 21..

Aja, kom typ nyss hem från att ha skjutsat Jenna ;) Och när vi kom hem så sa jag till Martina (min lillasyster) att hon kunde fixa mat till våra kaniner så att vi kunde gå ut med det när jag vart på toa, sen när jag frågade om hon kom då.. så sa hon bah: Nej, du sa aldrig att jag skulle med! *fjantig röst*


Åh jag blir så #&#/#%&(#%&/ förbannad!! Visst... hon har vart sjuk i mer än en vecka, men hon ska till skolan imorn så hon kunde ju hjälpa till!! åh fy ***

Men aja, så nu sitter jag och är lite sur också -.-' men det ska ju inte gå ut över er! Så nu är vi GLADA! :D

Okej... fejk jag vet.. men orka!


menmenmenmen... vet ni vad jag och Jenna gjorde? :D Vi forskade om HIM då och skickade det till pappa via mejl så att han skulle skriva ut det ;) sen åkte vi till ett ställe som heter Åsby.. aa och fikade lite, sen gjorde vi inte så mkt, vi tittade på tv också..


Nej nu känner jag att jag börjar bli tråkig :c Vi ses imorn istället...

Herrå!

Av c: beaah c: - 29 mars 2011 12:09

Nu kommer Jenna snart :)  Jag sitter här i soffan och lyssnar på Gary Moore <33 sålänge Xd... aja, jag får se om jag kanske kan fråga om vi kan jobba om han istället. Tror inte det men det är värt ett försök ;)


Ni som inte vet vem Gary Moore är, sök på han på spotify elr youtube!! här får ni en länk: wwwyoutube.com

Sök på "Over the hills and far away" och "Out in the fields" dom e bäst! Fast den första är nog liite bättre xd


Slänger in en liten bild på min outfit också :)

Jag har ett prar gråa mjukisbyxor till ;) OBS! jag har inte orkat borsta håret än bara så att ni vet! OBS!


Herrå så länge!! <3 

Av c: beaah c: - 29 mars 2011 10:18

God morgon på er! eller vad man nu kan säga, en del kanske nyss har vaknat men.. ja.

Jag har varit uppe ett tag och tittat på Pirates Of The Caribbean ~ Svarta Pärlans Förbannelse, den är bra!    Men lite senare ska Jenna komma hit :)


Vi ska forska om ett rockband till musiken som heter "H.I.M" ;D Fasteehh, då måste jag nog klä på mig först XD


Jag har bara min sovtröja på mig som ser ut såhär:

  Aja, lägger in en bild på mig och Jenna senare idag :)


Byeebyee

Av c: beaah c: - 28 mars 2011 18:49

hej bloggisar :)<3


Visst har jag en snygg ny header?! :D Vi tog några kort som jag skulle ha med och sen fixade vi den ;) Och nu sitter Alice och retar mig bara för att jag skriver bloggisar xD Men jag tar inte illa upp :) jag vet att hon inte menar det!


I april ska vi iaf fira att vi har varit bästisar i 1 år... vi kommer inte ihåg datumet men vi vet att det var nån gång i april :)<33

Skriver mer när jag kommer hem sen ;D


Byebye everybody!

Av c: beaah c: - 26 mars 2011 18:02

Hej på er!

Vad gör ni då?? :) Jag själv spelar transformice (kunde man aldrig tro om mig vaXD) nejrå... men jag lyssnar på musik också ;D


Men skulle bara slänga in en bild på dagens outfit.

 


  Inte så bra ljus jag vet, men satt i ett hörn... typ

Av c: beaah c: - 26 mars 2011 15:18

Hej Hej bloggen :(


Det blev inget att göra idag... jag skulle vart med alice, vi cyklade till centrum och skulle köpa lite snaks för vi skulle chilla lite och titta på en film, men nnan vi hade hunnit köpa det vi skulle så ringde hennes mamma och sa att Vera va på gång men att föda.


Så då ville hon hem... men det är ju kul att ungarna föds :D<33 men lite halvt besviken och ledsen blir man ju. Fast det finns andra tillfällen ;D


Meneeh, jag får väl hitta på nå annat att göra, hoppas att det går bra med ungarna alice! om du nu läser detta xd Och jag förstår verkligen att du ville hem! <33


Ciaoo!!

Av c: beaah c: - 26 mars 2011 12:07

hej hej bloggen :) Nu är jag hemma från stallet och ska duscha snart ;)

Jag red en häst somheter Nalle Puh fast han kallas för Nalle, han är verkligen världens bästa häst <33


hm hm hm.. jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag... kanske ska kolla om nån kan va, för kan nt va med Alice eftersom att hennes katt Vera inte har fött än ;) men kanske ida :// Vet inte, hon har inte svarat på mitt sms.

Aja, ska spela lite transformice innan jag går in i duschen, sen skriver jag mer!


Bye bye!


Juste!! Glöm inte att besöka alice nya blogg på: www.aliceelvira.bloggplatsen.se ;D

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards