beaah

Alla inlägg den 9 april 2011

Av c: beaah c: - 9 april 2011 19:07

Här kommer lite bilder från tidigare idag :D


  På väg till åsby hemmifrån mig ;)

              Tja, det var några bilder :D Ska äta nu och sen titta på körslaget, jag hejar på Team Jacob :) hoppas inte att han åker ut iaf!! *håller tummarna hårt*


HERRÅ!!

Av c: beaah c: - 9 april 2011 18:57

uppdatering! JAG VET!!!


Men orka tjata om det nu :)

Jag va med alice idag iaf och vi skulle gå till ett ställe som heter Åsby, men när vi kom fram var det stängt! Det stängde 16.00 och vi kom 19.08 -.- snacka om seeegt!


Så vi gick till djuren och jag tog lite kort :D ni ska få se dom strax i ett annat inlägg ;D


Och jag funderar på att skapa en ny fotoblogg, nu när det är vår och jag tar lite mera bildet... vad tycker ni? :) ja/nej

Men jag kommer fortfarande att skriva i den här bloggen ;)


aja... vi får se hur det blir. nu ska jag ladda upp bilderna till datan :)


BYEBYE!

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards