beaah

Alla inlägg den 10 april 2011

Av c: beaah c: - 10 april 2011 15:47

Nej! fan också!

Har NO prov imorn och har typ inte pluggat alls :/ Duktig jag är! *himlar med ögonen och slår mig i huvet*


Aja, det är väl bara att plugga på nu då, buhuu! vill inte!! :''(

*snyft* måste gå nu :'(


Hej då

Av c: beaah c: - 10 april 2011 15:42

Hej bloggen :)


Nu är jag hemma, jag har varit och fiskat med Jenna :D Det var superkul!! Jag har typ aldrig fiskat så jag visste inte riktigt hur man skulle göra, men man kom in i det snabbt :) Vi fiskade med kastspö... *intresseklubben antecknar*


Det gick inte så bra men efter typ lite mer än 20 min så fick jag en fisk :D Gissa om jag blev glad!! Och vi fiskade i lite mer än 2,30 timmar typ.... eller nåt sånt ;)

Och vi fick ingen mer fisk, så det var bara jag som fick :D då blev jag lite skadeglad eftersom att Jenna åker dit och fiskar varje vecka Xd


Aja.. lägger upp en bild på fisken senare, har inte hunnit tagit någon bild än ;)

SeeYA!

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards