beaah

Alla inlägg den 12 april 2011

Av c: beaah c: - 12 april 2011 19:35

Hej på er!


Jag tänkte att det kunde va smart att ha en mailadress utan att geut personlig information, så jag har skapat en hotmailadress som ni kan nå mig på om nån skulle vilja :)


beaah.bloggplasen@hotmail.com Så nu kan ni mejla mig ;D


Herrå!!

Av c: beaah c: - 12 april 2011 15:00

som jag skulle visa för er och ni ska gissa vad det är.


   Hmm... kan det va?? kanske en badboll?

Jag tänker inte säga nåt :)


Gissa på genom att skriva en kommentar om vad du tror att det är och länka din blogg :)


inte så svårt.

Lycka till nu!!


Byee

Av c: beaah c: - 12 april 2011 14:46

Här kommer lite bilder på mina nya skor som jag köpte idag :D


      Snyggiga va 8D Om ni inte gillar dom så bry er bara inte -.-


och så tänkte jag komma med en liten ide :D

Nån gång ibland så kommer jag lägga upp en bild på någonting och då ska ni läsare kommentera inlägget vad ni tror vad det är + länka eran blogg... om ni inte har någon blogg så är det inte så stor ide att vara med :S

Men iaf, sen kommer jag att skriva vem den första som hade rätt var, och den som vinner kommer att få sin blogg besökt av mig varje dag i 1 vecka + att jag kommer att kommentera alla inlägg du skriver och tipsa andra om bloggen.


Inte så dumt va? Lägger in bilden i ett annat inlägg så att inte det här blir så mycket längre.

Herrå!

Av c: beaah c: - 12 april 2011 14:42

Hej Hej igen :)


Nu sitter jag och tittar på en film som heter "Mitt stora feta grekiska bröllop", den e bra... jag var nyss i slutet men det var inte färdig tydligen! :( Ja... filmen var inspelad ;)


Orkar inte skriva vad den handlar om, den är typ 3 timmar xp

Aja, lägger in en bild på mina skor strax ;)


ByeBye!

Av c: beaah c: - 12 april 2011 10:50

Hej på er!


Sorry att jag inte skrev något igår, men kom hem sent så hann inte skriva nåt ;)

Men jag kan passa på att skriva lite om igår eftersom att jag är hemma från skolan :'(



Vi hade NO prov igår ju... jag tycker att det gick rätt så bra :) det var bara en fråga som jag inte svarade på så det kändes bra.

Ja, sen behöver vi inte skriva om skoldagen mer XD

Alice pappa kom och hämtade oss sen och vi åkte hem till henne.


Vi studsade på hennes studsmatta för första gången :D Vi filmade lite också, och det kommer förmodligen upp en liten video på hennes blogg idag, så kolla in den ;D  www.brallize.bloggplatsen.se Sen åkte vi in till stan med pappa för han skulle göra nåt, och vi köpta ett par varsina skor.


Ni får se bilder på mina lite senare idag men jag kan försöka beskriva hur dom ser ut... Dom är typ beiga/ljusgula... det är lite svårt att beskriva :/ och så hade dom blåa blommor <3


Aja, orkar inte skriva mer nu... ska nog slöspela lite transformice Xd

Herrå!

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards