beaah

Alla inlägg den 13 april 2011

Av c: beaah c: - 13 april 2011 17:39

duturut...


Vad gör ni? :) Jag tittar på "How I met your mother" Nån annan som tittar på det?  :)


Hade bara lust att skriva det nu, hej då

PS. besök www.graversen.bloggplatsen.se !


Av c: beaah c: - 13 april 2011 14:54

Buhuu, jag har trååååkigt!    Och jag har gjort en header också men det vill inte fuuunka!!!

Hela sidan blir bara vit när den laddar -.- ahhh!!


Muntra upp mig! NU, ANNARS  

Okej... jag ska va lite snällare :-I


Jag går och tar lite mellis, sen får jag väl försöka hittepå nåt *suck*

Hej då sålänge... men jag kommer tillbaka! XD

Av c: beaah c: - 13 april 2011 12:44

.... Kalle och chokladfabriken!! Med Johnny Depp som Willy Wonka :D Det står inte vem det är som spelar Kalle... eller Charlie som han heter i orginalet på engelska, som jag ska titta på.


Men jag fattar inte varför jag plågar mig själv när jag har godisförbud XS

Men nu ska jag titta lite :)


Jag slänger in en bild ;D

   Ciaoo!


Av c: beaah c: - 13 april 2011 12:30

Hej Hej!


Här sitter jag i soffan med en katt i knät, och eftersom att han e så söt så måste jag lägga upp en bild


  Mobba inte mitt utseénde XD

Hmm... jag vet inte vad jag ska göra, ska gå och se om jag hittar någon bra film som jag kan titta på :)


Herrå!!

PS. Glöm inte att ni kan mejla mig på: beaah.bloggplatsen@hotmail.com

PS 2. Glöm också inte att besöka denna blogg: www.graversen.bloggplatsen.se


Kram kram och hej så länge!

Av c: beaah c: - 13 april 2011 09:47

Hej Hej :// Jag är som sagt hemma idag också :(

Och jag ligger här i soffan och fryyyyser! brrr...


Nog om det nu..! jag tittar på sista avsnittet av "Sveriges värsta bilförare", vi har varit lite efter så vi har spelat in det och inte hunnit titta på det, så då passar jag på att titta på det nu :)


Asså, jag fattar inte hur dom ens har fått körkortet från början!! -.- usch, blir så sur på dom.

aja, strunt i det nu...


Ska jag lägga upp en till bild på någonting som ni ska gissa vad det är? :) Eller??

Vi får se  hur det blir ;D

Skriver mer sen!


Byee

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards