beaah

Alla inlägg den 15 april 2011

Av c: beaah c: - 15 april 2011 16:15

Hejsan hoppsan!


Just nu så är jag med Alice och vi håller att planera lite till en video som vi kommer att göra :) Vi har fått "insperationen" från Lollyjoh (www.lollyjoh.tk) som har gjort en "videoserie" tillsammans med Fanny... 

Om ni vill kolla in dom så sök på potatismuffin på youtube ;) eller gå in på lolly's blogg.


Jag ska inte avslöja föör mycket men våran video kommer att heta Shitpommfritt xd 

Lägger in ett inlägg med videon när den är klar... det kommer förmodligen inte att bli idag eftersom att det tar tid att fixa med allt ;) Men håll utkik efter dom på min eller Alice blogg (www.brallize.bloggplatsen.se) och kanske på youtube, vi vet inte om vi ska lägga upp dom där än.


Slänger in en liten bild bara...

 

Hej sålänge!!

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards