beaah

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Hicka! :((

Av c: beaah c: - 16 april 2011 22:30

Hejj! Nu sitter jag här hemma hos Alice och gör... inte mycket :/

Men jag har hicka!!!!! Ahh, det är jobbigt :( 


Men iaf, vi har tittat lite på videos och ska gå och lägga oss om en stund eftersom att det är kattutställning imorn ;) Jag vet inte om det kommer nåt innlägg innan vi åker? Om jag gör det blir det rätt så tidigt, tyyyp mellan 7 - 7.30 aja, vi får se helt enkelt :)


Meneeh, vi kanske ska gö nå annat nu, måste ju bädda fram till mig så jag har någonstans att sova cx

Yes! nu tror jag att min hicka försvann! :D


Ses imorn! byebyeee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av c: beaah c: - 26 april 2011 17:19

Bara så att alla vet nu så har jag en ny blogg! Så jag kommer inte att skriva nåt i den här!   Så om ni vill läsa min blogg och undrar varför jag har så dålig uppdatering så är det för att jag på WWW.JUSTBEAAH.BLOGG.SE    aa, skulle bara säga...

Av c: beaah c: - 23 april 2011 17:00

Japp... då är jag hemma hos Alice nurå, ska hjälpa henne att packa för hon ska sova hos mig idag :D<3 Fast jag hjälper inte till så mycket nu men ska göra det strax ;d lite kan hon göra själv så lat som hon är :)<3   Ska föressten färga h...

Av c: beaah c: - 20 april 2011 10:45

Hej på er!   Ska va med Alice idag, ska väl åka till henne om ett tag och sen vid lunchtid så ska vi cykla upp till centrum och äta på pizzeria :D För att fira att vi har varit allra bästa vänner i ett år <33 B+A=BFF   Sen ska vi väl hitta...

Av c: beaah c: - 20 april 2011 10:30

Japp! Sitter här och lyssnar på Roses are red men Aqua... har inte lyssnat på dom på åratal! Det här var lixom sån musik som man lyssnade på när man gick i ettan eller nåt sånt.   Aja, var bara tvungen att skriva det... och ag vet att jag har haf...

Av c: beaah c: - 17 april 2011 13:15


Nu är jag och Alice hemma på lunch, men vi ska väl åka tillbaka om en liten stund :) Det gick väl rätt bra för Hannah.. hon fick ex1, men hade hon varit lite större/kraftigare och pälsen hade varit bättre så hade hon kanske fått cert. ;)   Vi s...

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards