beaah

Alla inlägg den 16 april 2011

Av c: beaah c: - 16 april 2011 22:30

Hejj! Nu sitter jag här hemma hos Alice och gör... inte mycket :/

Men jag har hicka!!!!! Ahh, det är jobbigt :( 


Men iaf, vi har tittat lite på videos och ska gå och lägga oss om en stund eftersom att det är kattutställning imorn ;) Jag vet inte om det kommer nåt innlägg innan vi åker? Om jag gör det blir det rätt så tidigt, tyyyp mellan 7 - 7.30 aja, vi får se helt enkelt :)


Meneeh, vi kanske ska gö nå annat nu, måste ju bädda fram till mig så jag har någonstans att sova cx

Yes! nu tror jag att min hicka försvann! :D


Ses imorn! byebyeee

Av c: beaah c: - 16 april 2011 07:53

God  morgon på er :)

Vet inte om det är så många som e vakna när jag skriver det här men.. gör det nu iaf :) Annars kanske jag inte får in nåt inlägg innan ridningen.


Ska rida tyyyp 10.40 vet inte riktigt :S men nånting där omkring ;) Så då måste jag gå göra mig iordning om ca 1 timme...

meen, inget mer prat om det.. nu vill jag skälla ut er lite :(


Jag hade bara __1__ besökare igår *buhu* vart tog ni vägen?

aja, det är inget illa menat till er <3

hmm....


Alice ska på kattutställning idag, och imorn då ;) Så jag kanske gästbloggar lite på dagen, vi får se.

Hon kommer hem kanske vid 18 - 18.30 så då ska jag komma dit strax efteråt och så ska jag sova hos henne och följa med på kattutställningen som är imorgon :D

Det är superkul! katter, katter, katter! <33


Men nu ska jag sluta skriva innan inlägget blir för långt :)

Hej!

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards