beaah

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av c: beaah c: - 7 mars 2011 20:12

Japp :D Jag var med Alice idag, vi var här hemma hos mig... Vi gjorde inte så mycket, vi åt mellis samtidigt som vi tittade på tv.

Sen satt vi vid datan och kollade lite på roliga klipp på youtube, sen åkte hon hem.


O nu tittar jag på Familjen Annorlunda, fast det blev precis paus.

Sen ska jag titta på början av En unge i minuten :)


Aa, men... Jag skriver imorn också såklart ;D

SeeYA!

Av c: beaah c: - 7 mars 2011 20:03

Hej bloggen!


Uschva jag är trött måste jag bara säga, det var du första skoldagen idag :(  Väldigt tråkigt, men ändå kul eftersom att man fick träffa kompisarna och så... :)<3 Mest kul var det nog att träffa Jenna! Visst det var väl kul att träffa Ida och Julia också...  men  eftersom att Julia hade varit sjuk hela veckan såvar hon typ heelt anti mot mig >:/ Aja strunt samma..


Måndagar är veckans tråkigaste skoldag :( såhär ser vårat schema ut:

*Mentorsmöte

*NO

*Ämnesfördjupning

*Lunch <33

*Bild

*Matte


Men vi har såå hilma dåliga tider! Vi börjar kl. 8.00 och slutar 15.20 -.-

Aja, jag skriver lite mer roliga saker i ett annat inlägg som kommer snart :D


SeeYa!

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards