beaah

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av c: beaah c: - 16 mars 2011 17:30

Hej!

Brallize här! Eller jag kanske ska säga mitt riktiga namn ? Jag heter Alice men mitt bloggnamn är Brallize.

Men iaf, just nu så sitter jag och Bea vid varsina datorer och gästbloggar hos varandras bloggar...   


Bea kommer säkert förstöra min blogg med ett tråkigt inlägg. Schhh! Säg inte att jag skrivit det hära förnst jag skickat iväg det här inlägget! Hon får upptäcka det jag skrivit själv. :)


Men iaf, vill ni läsa mer om mig gå in på: www.brallize.bloggplatsen.se



Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards