beaah

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av c: beaah c: - 22 mars 2011 08:33

Yes vad skönt med sovmorgon! <3 Juste, hej också :D


Ja som sagt, idag har jag sovmorgon och börjar 09.45 Och alice kommer till skolan! :D jag stog näästan inte ut med en klasskompis som jag bråkar med en del... så aa, jag vet inte om jag vill va kompis med henne ://


Men tillbaka till nåt kul! Vera ska ju föda snart, Ja vera, det är ju alice katt ;) Hon kan föda vilken dag som helst nu.

Det ska bli så spännande! Dom blir säkert jättesöta <3


Men nu måste jag äta klart min frukost och sen fixa mig så att jag blir klar till skolan ;D

Skriver ju mer senare idag.


Ciaoo!

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards