beaah

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av c: beaah c: - 23 mars 2011 20:23

*gääsp* Hej hej!!


Nu är jag äntligen hemma typ... jag har haft en låång dag och typ inte varit hemma förutom på morgonen och sen typ 15-20 min på eftermiddan ;D


Jag började ju skolan 09.10 och sen slutade jag 5 över 3, egentligen skulle vi slutat 10 över men vi fick gå lite tidigare :D<3 Sen medan vi väntade på skolbussen som skulle komma kl.16 så spelade vi lite pingis, jag, Alice och Julia.

Sen kom Adam, Joel och Måns och frågade om vi skulle köra rundpingis alla tillsammans. Så det gjorde vi.


Sen när klockan var typ 16 så gick jag till teatern som jag går i ;) och var där till 17... och gud vad det blåste när jag stog och väntade på mamma! aja, jag blåste inte bort iaf XD

Sen kom jag hem och åt lite gröt innan jag åkte med pappa till "Kängan"... ja, "Kängan" är ett ställa på våran min förra skola som är på kvällen i 2 timmar ;) Så där var jag med Alice och kom nyss hem dåra :)


Så det har vart en vääldigt lång dag! Såee, jag ska väl spela liite transformice nu XD men sen måste jag sluta :(


Ciaoo!!

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Hej på er! Jag är en liten tjej på 12 år som heter Beatrice... fast kallas för Bea dårå :) Bloggen kommer att handla om familjeliv, kompisliv och sånt :) Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Omröstning

Tycker du att jag skriver om roliga saker så att det blir roligt att läsa?
 Absolut!
 Jarå, det går bra
 Njaa, lite tråkig är den
 Nej! Du skriver supertråkigt!
 Jag DÖR för att den är så tråkig!!

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards